понедељак, 2. новембар 2020.

Рајска афера

Да одмах рашчистимо, никакве змије није било. Змија је убачена касније. На Његов захтев. Требала му је, да оправда свој пораз. Такав је Он, тешко подноси поразе. Тешко је блага реч. Веома блага. Заправо, подивља када нешто није по Његовом. И тада је у стању свашта да почини. Примери су општепознати, да их не наводим.

Није тада било ни новина, ни телевизије да, на насловним странама, у ударним терминима, известе о Рајској афери. Није било узмуваних новинара, да им изнесем своје виђење читаве приче. Можда је тако и боље. Ко зна шта би ми ставили у уста. Можда би њихове лажи биле веће од Његових. А Његове су биле безочне. Змија је међу безазленијим. Каквим ме све погрдама није обасуо, каквим ме све клеветама није прогањао, какве ми све гадости није приписивао. Никада ми није опростио пораз који сам му нанела. Никада га није преболео.

...

Из приче  Рајска афера (збирка Безглаво: приче о заглављеним људима)