уторак, 11. април 2017.

Plaćenik ili paćenik

Bogami sam se jutros isprepadao. Po uputstvu iz Doušnika, osvrtoh se da vidim ko stoji iza mene, valja biti na oprezu u ovim nestabilnim vremenima. I zgrozih se kad ugledah da iza mene stojim ja.
Još ne mogu da dođem sebi od sebe.
Jedino da zovem Stabilizatora da me izbavi. Ne moram valjda da čekam snežnu mećavu, poplavu ili nešto tako da bi mi pritekao u pomoć. Mislim radi valjda Stabilizator u svim okolnostima.

Nego, zna li neko gde se upisuje u te plaćenike, dobro bi mi došao neki dinar (može dolar, evro, švajcarac, ne pravim valutno pitanje), i da meni neko nešto jednom plati. Da li se podnosi neka aplikacija ili kako to već ide? Ko zna nek mi hitno javi, ovako se više ne mere izdržati.
Što reče jedan moj komšija: bolje plaćenik nego paćenik.