субота, 13. јануар 2018.

Moj telefon i ja

Ostajem pri starom, glupavom mobilnom telefonu. Ništa mobilni internet, ništa napredne funkcije, ništa fotkanje, ništa selfiji i slične kerefeke.
Evo i razloga:
1. Čista sujeta – teško bih podneo da moj telefon bude pametniji od mene.
2. Neopisivo mi je zadovoljstvo da idem uz nos duhu vremena (ili da mu isplazim jezik, što bi rekao čovek iz podzemlja).

3. Koristim svoje ljudsko pravo da se diskonetktujem kad poželim.
4. Ako je nekom baš naspelo da me nadzire, prisluškuje, prati, neka uloži malo više truda, nije u redu da sve dobije na izvolte.
Eh, da je pokojnom Leki i Krcunu bila na raspolaganju današnja tehmnologija, čudo bi napravili.
Kad smo već kod toga, primećujem ovih dana ispred zgrade neki nepoznat auto i dva tipa koja sede u njemu i čitaju novine.
Moji komunikaciono-tehnološki planovi podrazumevaju prelazak sa nižih, i primitivnijih, na više nivoe: sa mobilnog na fiksni telefon (taj bar ne ide svuda sa mnom), sa fiksnog na pisma i susrete licem u lice.