понедељак, 2. јануар 2023.

Rekreativno nadmetanje

U više navrata, sjajno sam se zabavljao na račun Ninočke.

Ipak, odaslao sam Sotonu u soliteru na ovo nadmetanje.

Nagovorio me đavo, nisam stigao da ga se rešim, sertifikovana isterivačica Semiramida nije imala slobodnih termina.

Uostalom, zašto ne bih? Poslao sam Sotonu u soliteru i na Kontra Ninočku. I na razna druga mesta, ne bih da se iko oseti zapostavljenim.

Imam i istraživačkih razloga. Sotona u soliteru mi dođe kao lakmus. Da proverim reakcije različitih žirija ili odsustvo istih. Radim veliku studiju za Univerzitet Zvezdarskog ježa, ali o tome drugom prilikom.

Šta očekujem?

Ništa. U književnom životu učestvujem čisto rekreativno. Ako me se neki žiri seti, lepo. Ako ne, neće se srušiti nebo. I bez mene ima dovoljno nagradopaćenika.

Želeo bih da, iz humanitarnih razloga, Kontra Ninočku udele majoru Vladimiru Postroj Se Tamo Kecmanoviću. Da ne ispadne da je Ninočku džabe bojkotovao. Izmakne li mu nagrada, mogao bi da se propije od muke.

Ni Igora Marojevića ne bi trebalo zapostaviti. Dugo se nije ufiksao nijednom nagradom pa krizira. Istina, roman ove godine nema ali ne budimo toliki formalisti. Ima li političke volje, sve je moguće.