петак, 11. март 2022.

Dajte mi razlog

O vi, punonadežni kandidati, političari, politikanti, foliranti, prevaranti, cirkuzanti, dan izbora se bliži a moja glasačka duša još uvek nije zauzeta.

Dajte mi razlog da glasam za vas. 

Manite me brda i dolina, aviona i kamiona.

Ne zanimaju me šuplje fraze i prazne parole. Ne zanimaju me opšta mesta koja lepo zvuče a ne znače ništa i ni na šta ne obavezuju. Recite mi, punonadežni kandidati, političari, politikanti, foliranti, prevaranti, cirkuzanti, što konkretnije, šta ćete učiniti sa mojim glasom ako vam ga podarim.

Bilo bi jadno da glasački listić izgleda ovako:

1. Mačka u džaku 1

2. Mačka u džaku 2

3. Mačka u džaku 3

4. Mačka u džaku 4

5. Mačka u džaku 5

...

31. Mačka u džaku 31

Potrudite se, punonadežni kandidati, političari, politikanti, foliranti, prevaranti, cirkuzanti.

Dajte mi razlog da glasam baš za vas.

Dan izbora se bliži.