недеља, 28. март 2021.

Insubordinacija

U šumi videh mnoštvo ljudi ali nijednog virusa. Ništa neobično, virus je sramežljiv i nerado se pojavljuje pred svetom. Više voli da deluje nevidljiv.

Videh i potpukovnika Kona. Seo na granu i , pušeći se od besa, prebrojava šetače.

„Platićete mi za ovu insubordinaciju“, gunđa ljutito. „Ima sve da vas pozatvaram na godinu dana minimum.“

Zatim poseže za mobilnim.

„Izvinjavam se, Šefe ako vas ometam u obavljanju državničkih dužnosti.“

„Baš pregovaram sa Argentincima da nabavim štogod njihovih vakcina.“

„Nisam znao da Argentina ima sopstvenu vakcinu“, zbunjen je Kon.

„U tome i jeste poenta, imaćemo agrentinsku vakcinu pre Argentinaca. Mudar vođa ispred događaja, ne kaska njima.“

„Svaka čast, Šefe. I Tita ste nadmašili. On nije nabavio i jednu jedinu vakcinu. Nije imao vaš međunarodni ugled.“

„Ne bih da se hvalim, ali ja kad god nazovem nekog predsednika ili premijera, odmah me pita koliko mi treba vakcina. A nameravam da odem i korak dalje. Mislim da lično vakcinišem građane, u Predsedništvu, svakog dana od pet do šest ujutru. I to u direktnom prenosu na Pinku, Hepiju i ostalim televizijama. Ne znam ni sam koliko ih imamo.“

„To bi bio pravi potez, da vide građani kako predsednik brine o njima.“

„Pravo da ti kažem, mogao bih, uz trenersku školu da se studiram i medicinu. Izučio sam je u toku ove epidemije. Imam zanat u rukama, što bi se reklo. Šteta da ostane neiskorišten. Nego, zašto si me zvao?“

„Javljam se iz šume. Ovde se okupio grdan svet.“

„Šta rade? Demonstriraju protiv mene? Mora da im je platio onaj Đilas parama sa Mauricijusa. A možda je to ujudurma i nekog od mojih. Neki su mi tu mnogo sumnnjivi, kao da bi rado da mi vide leđa.“

„Nije nego šetaju.“

„Ako neka šetaju. To je dobro za zdravlje.“

„Kako se uzme. Nezgodno je što sa njima šeta i virus. Pa se tako širi po šumama i gorama naše zemlje ponosne.“

„Bezobraznog li virusa. Šta predlažeš?“

„Da ih sve zaključamo na najmanje godinu dana. Pa da onda vidimo šta ćemo i kako dalje.“

„Razmisliću o tome čim uhvatim malo vremena.“

„Hvala na uviđavnosti, Šefe. I još jednom izvinite na uznemiravanju.“