субота, 7. новембар 2020.

Geopolitičari

Stradija je, dokazano, zemlja sa najviše geopolitičara po glavi stanovnika. Ima li ikog u Stradiji da se ne razume, recimo, u američke predsedničke izbore? 

Kao pravi Strađanin, i ja znam geopolitičko znanje. Iz najpouzdanijih izvora znam ko je, kako i zašto smestio Trampu. Znam i šta su se dogovorili Putin i Si. Znam i šta je Josip Broz savetovao Bajdenu. Znam i ko je, kako i zašto pustio virus. Znam i... 

Svašta ja znam ali ne bih da svoje znanje tek tako bacim na sto. Ekspertiza košta.

Da mi znanje ne propadne, rešio sam da osnujem Univerzitet Zvezdarske šume za geostrateške i geopolitičke studije pa da svoje znanje podelim sa polaznicima po pravednoj ceni.

Predvideo sam sledeće kurseve:

Tajne i zagonetke američkih izbora – 1.000,00 evra po polazniku.

Tajne i zagonetke američke politike – 5.000,00 evra po polazniku.

Iza zidina Kremlja – 5.000,00 evra po polazniku.

Pekinški politički poker – 5.000,00 evra po polazniku.

Briselske spletke – 5.000,00 evra po polazniku.

Virusne političke vratolomije – 10.000,00 evra po polazniku.

Zapleti i raspleti savremene svetske politike – 20.000,00 evra po polazniku.

I sve to u prirodi, u ugodnom šumskom ambijentu.

„Ne valja ti biznis plan. Kako ti to misliš da prodaješ Strađanima? Jesi li ikada sreo Strađanina ili Strađanku koji ne zna sve o svemu?“, pokuša jedan prijatelj da saseče moj poslovni polet.

„Na Strađane ne računam. Univerzitet je namenjen inozemcima. Kao što je poznato, oni su tupaviji od nas.“

„U tom slučaju bi možda moglo i da uspe.“