петак, 10. јул 2020.

Razgovori ugodni

 „Čujem da imate neku frku tamo kod vas?“ tim rečima, u Parizu, EM dočekuje AV-a.
AV se blentavo smejulji.
„Ne uzrujavajte se, nije to ništa strašno. Mene su, recimo, vijali po pozorištu pa opet...“
AV se još smejulji još blentavije.
„Nego, kad smo već kod frke, mogli bismo da vam prodamo nešto suzavca. Saradnici mi kažu da vi to trošite u ogromnim količinama.“
„Ima se, može se, što kaže naš narod“, kezi se AV.

„Među nama rečeno, kineski koji koristite i nije nešto. Uvalili su vam škart. Stari su to prevaranti. Naš suzavac je prima kvalitet, garantovano rasteruje. Kao prijateljima, učinili bismo vam i cenu.“
„Pa vidite, i mogli bismo da naručimo izvesnu količinu. Utanjile nam rezerve, neverovatno kako to brzo ide.“
„Imamo u ponudi i drugu prvoklasnu antidemonstracionu  opremu. Razvili smo proizvodnju. Ovde kod nas svako malo pa zatreba. Imamo i kamere za prepoznavanje lica, stoput bolje od kineskih. One kineske ne bi razlikovale ni ministra od ministra a kamoli demonstranta od demonstranta.“
„Pravo da vam kažem, ponekad je i meni teško da svoje ministre razlikujem jednog od drugog. Toliko su isti.“
„Eto, vidite. Možemo odmah da sklopimo ugovor. Što da otežemo.“
„I ja sam veliki protivnik otezanja. Poslovi se kuju dok je vruće. Imamo i mi vama da ponudimo nešto iz antidemonstracionog arsenala.“
„Baš me kopka šta bi to moglo biti.“
„Dobro utrenirane huligane. Razbijaju sve što treba, od izloga do glava. A što pale, nema im ravnih.“
„Možemo da kupimo izvesnu količinu tih vaših huligana, koliko za probu.“
„Nažalost, ne mogu da vam ih prodam. Mogu samo da vam ih iznajmim po potrebi. Znate, huligani su nam najvažnija politička snaga.“
„Sasvim vas razumem. I odobravam.“
„Ali zato mogu da vam poklonim Dačića.“
„Šta će mi Dačić?“
„Da vam peva.“
„Mislim da to ne bi bilo zgodno. Taj, koliko znam, peva ruske pesme a to ovde ne bi bilo dobro primljeno.“
„Ne brinite ništa, peva Dačić šta god da mu naručite. A dobar je u prenošenju kofera. Preneće vam sve što treba. A, znate kako je, svakom ponekad zatreba...“
„Ajde, neka ide i Dačić u paketu, koliko da vas ne odbijem.“