четвртак, 29. децембар 2016.

Nagradna razmena

Cover: Saša Radonjić
Na izmaku godine, želeo bih da podsetim javnost da sam jedini ovlašteni nosač i vlasnik nagrade Aurora Borealis, koju sam sebi blagoizvoleo dodeliti za prethodniku 2015. te da sam, zahvaljujući Saši Radonjiću dospeo i na naslovnu stranu Playboy-a što smatram svojim najvećim životnim uspehom.

Istina, za zečice su me ispalili ali se sve nešto ufam da će mi ih Deda Mraz isporučiti u novogodišnjoj noći, sa sve kamatom zbog kašnjenja. Po tom pitanju je, da parafraziram našeg klasika zaranjanja u sopstvo srpstva, i Galebovog putnika, druga Kobricu, moja nada dublja od moje strepnje.
Želeo bih da napomenem da je Aurora Borealis poštena nagrada koja se javno dodeljuje po principu tante za kukiriku, što joj daje posebnu težinu. Ništa zakulisne, dođeš mi, dođem ti, radnje i slično.
Nagradu za 2016. godinu još nisam opredelio pa bih molio da mi se jave vlasnici drugih književnih odličja koji žele da učestvuju u nagradnoj – ja tebi, ti meni razmeni.
Upozoravam da ću razmatrati samo ozbiljne ponude. Znači, ništa propale priče tipa: Kobričin prstenac, NIN-ova nanogica, Mirjam mušema i tome slično.