Sporovi u kulturi, 20. april, uređuje i vodi Meliha Pravdić, gosti u studiju Jelena Kajgo i Igor Perišić, telefonsko uključenje Tamara Mitrović.
Audio na: http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.radiobeograd.rs%2Fdownload%2FEmisije%2Fsporovi%2Fsporovi2005.mp3&h=zAQG5W5zM
U današnjim Sporovima u kulturi, Tamara Mitrović, predsednica komisije koja je odlučivala o manifestacijama, nagradama i časopisima, se žestoko nalupetala:
Izjavila je, između ostalog:
1. Da su gledali da svakom daju ponešto kako bi institucije novac dobijen za projekte raspodelile kako njima odgovara. Međutim, u konkursu jasno stoji da je prenamena nemoguća:
"Конкурсне комисије Министарства културе и информисања разматрају пријављене пројекте и доносе одлуку о финансирању или суфинансирању пријављеног пројеката на основу приложене документације и у њој наведених података о пројекту, а средства се додељују наменски за конкретан пројекат, те НИЈЕ МОГУЋЕ вршити накнадну промену корисника средстава нити промену самог пројекта/уместо изабраног пројекта предложити други пројекат, тј. вршити пренамену опредељених средстава."
2. Da nisu priloženi budžeti, što nije tačno jer je, recimo, Književni magazin priložio detaljan i obrazložen budžet koji oni nisu ni pogledali.
3. Da se u bužetima nalaze i "nekakvi honorari". Sramno je da predsednica komisije smatra da pisci treba da pišu, prevodioci prevode, urednici uređuju besplatno.
4. Da nema potrebe tonski snimati sednice komisija jer su one javne i svako može da prisustvuje. Kao prvo, ministarstvo nikog nije obavestilo o vremenu održavanju sednica (ili sednice) komisije. Kao drugo, to nije isto. Tonski zapis je dokument koji ostaje, zato ga i ne žele.
5. Nadobudno je izvređala ljude ustvrdivši da ne znaju da pišu projekte pa da zbog toga nisu dobili pare. Predsednica komisije, prvo, ne razlikuje aplikacije od projekata. Kao drugo, žestoko je pobrkala ločniće, u ubeđenju da je pisanje projekata, izgleda, najvažnija od svih umetnosti.
Ovo lupetanje predsednice komisije je još jedan od pokazatelja sa kakvim osionim nezanjem i bahatošćom su radile komisije Minsitarstva kulture.
Audio na: http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.radiobeograd.rs%2Fdownload%2FEmisije%2Fsporovi%2Fsporovi2005.mp3&h=zAQG5W5zM
U današnjim Sporovima u kulturi, Tamara Mitrović, predsednica komisije koja je odlučivala o manifestacijama, nagradama i časopisima, se žestoko nalupetala:
Izjavila je, između ostalog:
1. Da su gledali da svakom daju ponešto kako bi institucije novac dobijen za projekte raspodelile kako njima odgovara. Međutim, u konkursu jasno stoji da je prenamena nemoguća:
"Конкурсне комисије Министарства културе и информисања разматрају пријављене пројекте и доносе одлуку о финансирању или суфинансирању пријављеног пројеката на основу приложене документације и у њој наведених података о пројекту, а средства се додељују наменски за конкретан пројекат, те НИЈЕ МОГУЋЕ вршити накнадну промену корисника средстава нити промену самог пројекта/уместо изабраног пројекта предложити други пројекат, тј. вршити пренамену опредељених средстава."
2. Da nisu priloženi budžeti, što nije tačno jer je, recimo, Književni magazin priložio detaljan i obrazložen budžet koji oni nisu ni pogledali.
3. Da se u bužetima nalaze i "nekakvi honorari". Sramno je da predsednica komisije smatra da pisci treba da pišu, prevodioci prevode, urednici uređuju besplatno.
4. Da nema potrebe tonski snimati sednice komisija jer su one javne i svako može da prisustvuje. Kao prvo, ministarstvo nikog nije obavestilo o vremenu održavanju sednica (ili sednice) komisije. Kao drugo, to nije isto. Tonski zapis je dokument koji ostaje, zato ga i ne žele.
5. Nadobudno je izvređala ljude ustvrdivši da ne znaju da pišu projekte pa da zbog toga nisu dobili pare. Predsednica komisije, prvo, ne razlikuje aplikacije od projekata. Kao drugo, žestoko je pobrkala ločniće, u ubeđenju da je pisanje projekata, izgleda, najvažnija od svih umetnosti.
Ovo lupetanje predsednice komisije je još jedan od pokazatelja sa kakvim osionim nezanjem i bahatošćom su radile komisije Minsitarstva kulture.