петак, 3. април 2015.

Nebeski glasnik

Saznajte šta je za Nebeski glasnik rečeno o romanu Besposličari.

Raskoljnikov na raspolaganju
„Ako treba da se kokne kakva besposličarska baba, na raspolaganju sam i piscu i čitaocima“, izjavio je Rodion Romanovič Raskoljnikov. „Ali me ovog puta onaj podlac Porfirije Petrović neće navući na tanak led. Ovladao sam i ja izvesnim veštinama.“



Nikolaj Vasiljevič Gogolj
Dok je tom Nikodijeviću nosa i šinjela, nema šta da brine. Nego, prodaje li on neke mrtve duše i pošto?



Branislav Nušić
„Molim da se povede računa o svim tim sumnjivim licima. Nemojte da se izrodi neki svastikin but ili kljukana dinastija. Pazite mi i redovno zalivajte gospođe ministarke, gospodu ministre i narodne poslanike, osetljive su to biljke. Čujem da se namnožilo dr Cvijovića. Ako, raduje me što se naš svet toliko izobrazio. Samo da ne ispadne nekakva ožalošćenja porodica“, rekao je o Besposličarima Branislav Nušić.

Radoje Domanović 
“Iz ovog čudnovatog pisanija zaključujem da i banke udaraju dange u mojoj Stradiji“, izjavio je Radoje Domanović povodom Besposličara.

Džonatan Svift
“Besposličari? Moraj stari, prisni pijatelj Lemjuel Guliver još nije upoznao taj neobični narod. Moraće da što pre poseti i njihovu zemlju.“